15/11/06

Sense títol ( un títol erroni faria malbé la poesia)

Sola entre la multitud
miro al voltant i no veig ningú.
Els meus ulls no veuen d'altres;
la desolació m'envaeix.

Per sort t'he trobat.
He vist uns ulls, una mirada.
Tu també m'has trobat,
i m'has acollit en tu,
m'has ajudat a entendre
que hi ha algú més,que no estic sola
que et tinc a tu.

Ara ja no m'importa ningú més
només desitjo estar amb tu.
Res més m'interessa
la meva vida ets tu.




Ja m'agradaria que pasés el que diu als dos últims paràgrafs...

3 comentaris:

Anònim ha dit...

uouoa poesia bonica.. jeje i com es que as burrat el cuemtanr iqeui i tenies.. soc feliç !! jeje tinc 1 ganes de uqe sigui 3/4 d 7 de la tarda d disabte.. jje reocrds!!

ALBA ha dit...

uoo bandarra!! Eres a Internet!! xdxd Jo també tinc ganes d coneixe't en persona!!!!!
Fins dissabte!

Carlita ha dit...

hola wapa peazo poesia, me ha gustao. como va la vida??? a mi bien. por que tienes clases por las tardes, cada vez que te llamo tengo que repetir la llamada por que no estas en casa. por fin me llamas!!! ya era hora de que no te llamara yo antes pa que tu me respondieras. es broma poma!! como ves sigo tan happy. un millon de besos y otro de arazos wapa TTm

Carla