13/11/06

Frasssari (recopilacions i creació de frases xules)

Cada vegada que sàpiga d'alguna frase que m'agradi i tingui interés la posaré aquí. A veure si em podeu ajudar a fer un frassari interessant!

1. La millor paraula és la que no es diu.
2. Tota acció genera una reacció. Reacciona! (fotolog no_soc_espanyol)
3. No et quedis para't, movilitza't! Hi ha moltes coses a arrreglar. (By me)
4. La veritat està dins teu, l'únic que has de fer és parir-la.
5. Carpe diem (aprofita el temps) (proberbi romà)
6. Totes les persones actuen com si fosin ximples com a mínim 5 minuts al día. La saviesa consisteix en no superar aquest límit.
7.La gent no va pel carrer declinant! XD (by Inma) referin-se a les declinacions llatines
8. "L'essencial és que la gent flipi". Un químic a un altre quan en preparaven una de grossa per la festa de la facultat.

9. Lluita pels teus somnis! (Cançó de Sopa de cabra)
10. Cal protestar fins i tot quan no serveixi de res. (Manuel de Pedrolo)
11. Manifesta't! Reivindica! Protesta! Encara que pensis que no serveix per a res fes-ho. Com a mínim, sempre servirà perquè se sàpiga que existim. (Adaptació meva de l'anterior)
12. No intentis ser qui no ets, simplement sigues TU.
13. Per ser diferent cal ser com tothom perquè tots som iguals i diferents a la vegada. (by me)
14. "L'única lluita que es perd és la que s'abandona"
15. Totes les causes tenen defensors,però Catalunya només ens té a nosaltres.
16. "Allí on moren les pors neixen les llibertats" Pintada al carrer d'Asturies a la Vila de Gràcia.
17. Mai no sere prou vella ni prou cobarda com per no tornar a començar, de cap i de nou, i amb les mans buides. (Jessica)
18.

Gràcies a la gent que sense saber-ho em diu frases, i a la gent que me les diu sabent-ho! ;)
[No sé perquè em surten algunes de les frasses que poso noves en cursiva... quines coses...]

8 comentaris:

vilafranca castellera ha dit...

wolaaa uqe tal? espro que be jeje la frase nuermo 2.. em sona.. ej pos em semlba uqe me las agafat del fotlgo.. ami agadar.. i veig que a tu tb... je pos es del auncuni per captar gnet.. pq vingussin a fer pinya al cocnurs de castells de tarragona.. jeje petosn i que et vagi tot mb dw

Anònim ha dit...

"L'essencial és que la gent flipi". Un químic a un altre quan en preparaven una de grossa per la festa de la facultat.

Anònim ha dit...

"allí on moren les pors, neixen les llibertats" Pintada al carrer Astúries, a la vila de Gràcia, Barcelona.

"quan tot defalleix, l'esperança neix". La vaig caçar al vol en la meva última vidita al poble!

Anònim ha dit...

Olaa preciosa com anem??? ueno avui ens tornem a veure.. jej aquestatarda .. ueno que et deixo 1 frase x el frassari.. jej te la vaig dir ahir. pero le l'escric aqui: Estem en fase prenacional; una nacio en construcció cudia't i fisn avui a 3/4 de 7-- jej petons!!

Anònim ha dit...

Olaa preciosa com anem??? ueno avui ens tornem a veure.. jej aquestatarda .. ueno que et deixo 1 frase x el frassari.. jej te la vaig dir ahir. pero le l'escric aqui: Estem en fase prenacional; una nacio en construcció cudia't i fisn avui a 3/4 de 7-- jej petons!!

Jessica ha dit...

mai no sere prou vella ni prou cobarda com per no tornar a començar, de cap i de nou, i amb les mans buides.

Judit ha dit...

"Si la vida et dóna l'esquena, toca-li el cul" ;-)

Anònim ha dit...

El bloc es xuliiiiiissssssiiiiiimmmmmmmm!!!!
Bona feina independentista!!!!!!
Visca Catalunya!!!!!!!!