4/1/07

Test

Per Internet s'està fent un test que es aquest. M'ha fet il·lusió respondre'l. Aquí el teniu:

1. Coses que vols veure/fer abans d morir:
Veure Catalunya independent.
Visitar tots els racons dls països Catalans..xD
Escriure un llibre

2. Coses que més dic:
Company!
Jerc xD
xD
De fet

3. Coses que no sé fer:
Estar amb un noi a soles i no posar-me nerviosa...(sobretot si m'agrada...però si no, també)

4.Coses que m'encanten:
Escoltar música (preferentment la gossa sorda) mentre camino
La gossa sorda i Obrint Pas
Estar d bon rotllo amb els amics i coneixer nova bona gent.
Tot el que tingui a veure amb la lluita per Catalunya o PPCC.
Tajar-me al Tio Canya...xD

5.Coses que detesto:
La gent q em parla en castellà sabent perfectament català
La gent q se m'enganxa i es pesada
Els fatxes o espanyolistes.

6. Coses felices que m'han passat:
Les més felices són les petites coses i saber que encara tens molta vida per endavant i més coses felices per viure, sobretot nosaltres els joves.
Però en concret...
La 1a vegada q em vaig liar am un noi
El CAS 2006 al palau st jordi (el meu primer concert)
El partit Catalunya-Euskadi, que va ser la 1a i última vegada que he anat al Camp Nou (600.000 persones cridant independència a la vegada, k gran!)
La Manifestació Som una Nació del 18 d febrer.

En general, sóc gairebé del tot feliç. Només em falten dues coses per ser-ho totalment: PPCC lliures i independents i l'amor de la persona que estimo...