23/1/07

Sant Gatxo


Després de 15 dies sense escriure em decideixo a tornar a fer-ho...

M'he inspirat en escoltar unes cançons de Sant Gatxo, un grup de rock alternatiu (al meu entendre...) de la Vila Joiosa (Marina Baixa, València). [Per a més info del grup: http://ca.wikipedia.org/wiki/Sant_Gatxo www.santgatxo.com]

Doncs bé, un amic em va passar unes cançons i m'han agradat, sobretot les lletres, molt reivindicatives. La lletra de la cançó Somni és genial! Parla d'un somni, el somni més bonic...és semblant al que vaig escriure fa un temps en aquest bloc (Un dia vaig somiar...) Tan de bó es faci realitat alguna cosa... Us poso la lletra:

Hui m'he trobat un bon amic i m'ha dit que ja tenia lloc per a dormir,
he encès la televisió i no he vist fam ni misèria en el tercer món.
No quedaven estats que torturaven ni empreses maltractant els treballadors,
no hi havia incendis provocats ni gent matant-se per la religió.
Hui he vist com els magrebis ja no necessiten pastera per a vindre ací,
que ja no queden presons i la terra és repartida entre els camperols.
Que la premsa ja no distorsionava i el govern no tancava cap redacció,
ja no olia en cap lloc a policia ni a nazis ni a integriste de cap color.
Hui he tingut el somni més bonic, llàstima que ja no puga continuar dormint
i qui sap si també podré demà despertar-me amb tantes ganes de seguir
lluitant.

Una altra que m'agrada molt és la de Contracorrent. Us poso les frases que més m'agraden:


Obre la ment, tria el que et demane el cor.
Actua sempre amb convicció.
Que ningú parle en el teu nom! Ja has perdut prou il·lusions
Aprèn a anar contracorrent, veuràs que no ets el primer.
No acceptes mai un "perquè sí"
Afronta la vida amb imaginació perquè mai no et falte una motivació.
Sempre al peu del canó!!

En resum, us recomano aquest grup i...a seguir lluitant pel que volem!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

wolaa que tal?? tu m'escius al fotolog jo al bolkspot jeje era mes que res x dirte que em vas tocar l'os del moll ejej amb el cd.. amb la canço que mes m'agrada.. la preso del rei de fran´ça d'electrica dhamra.. petons! soc el pau!!! jeje

Anònim ha dit...

ola globus!

un escrit ml bunik ! **

jiji es k kuan tinspires fas obres d'art,de fet tu ets una obra d'art jejje k es diu millo amiga! ^^

ains k fara la nena sense el globus? ^^

Anònim ha dit...

tu que ets?? em pensava que res 1 amiga.. pero resulta que no ets res!