30/11/06

Caic (Gerard Quintana)

M'encanta aquesta cançó! Ara l'estic escoltant. Aquesta lletra amb aquesta música et transporta, et fa venir bones idees al cap, et tranquilitza. És maquísima! I del seu autor, què dir? és el Gerard Quintana..és ell.
Aquí he copiat la lletra perquè l'admireu... La música no l'he posada perquè, si es pot, no sé com es posa...


Caic, a poc a poc me´n vaig, la física em captiva i la gravetat m´inclina als teus peus..caic, al mateix temps desfaig, els nussos que regiren aquest fràgil equilibri, meu.. res no dura gaire..em moc, no sóc d´en lloc, d´aquest país d´aire.. mai, tornaré a viure mai amb el pes que arrossega la mentida, la rutina, el trist engany, sense final jo caic, el món sencer s´estimba contra els vidres dels meus dies, caic, m´enfonso dins l´aigua,la corrent em porta a prop, del meu país d´aire,l´impuls d´un instant, dibuixa el meu salt, travessa els espais en blanc, arribes te´n vas, la vida es desfà, invisible en el mar dels anys, canto sense xarxa, salto i sempre caic, res no dura gaire..em moc, no sóc d´en lloc del vell país d´aire, l´impuls d´un instant, dibuixa el meu salt, travessa els espais en blanc, arribes te´n vas, la vida es desfà, invisible en el mar dels anys..

5 comentaris:

Anònim ha dit...

globus! avui te dedikat el fotolog dissabte 2/12/06 jejej espero kl miris! mu ai passa ml be ahir!

Anònim ha dit...

tstimo wapa by globus,globus &nena!!

Anònim ha dit...

hola alba!!! sóc l'albert! XD com et trobes?¿
espero q de puta mare!! eis q et trobu mol a falta, i a la gabri tamb :'( :'(... ens em de veure eee?? que ticn les fotuss i crec q les voleu ee? weno aixo! q TTM! PETONSS!!

Anònim ha dit...

ola que taL?? dema es fest pq jo dema intentare treballar jo no tinc cap cosa a celebrar!!! una llei fet conmtre el pobe?? va hom va que se¡n vagin a caga!! vagi be prevcios i ens veiem dsiabte.. jej dw

Anònim ha dit...

ola que taL?? dema es fest pq jo dema intentare treballar jo no tinc cap cosa a celebrar!!! una llei fet conmtre el pobe?? va hom va que se¡n vagin a caga!! vagi be prevcios i ens veiem dsiabte.. jej dw